Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
proiect SeaClear
proiecte strategice pentru invatamantul superior
Daniel Metz
VSaaS
Deutsche Leasing
APC by Schneider Electric
CFO
SC DIRECT POST SERVICES SRL
premii IT
EH-TW5210
Focus Sat
Astaro
senzori ultrasensibili
card de memorie
Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din România
Charisma ERP 2014
Pentalog
UniCredit Business Integrated Solutions
Industria de asigurari
TeamNet International